NOTOWANIA KLIENTÓW:

Poznajmy się

Agencję MakMedia tworzą byli dziennikarze czołowych mediów ekonomicznych w Polsce. Specjalizujemy się w relacjach inwestorskich oraz działaniach public relations dla firm aspirujących i już notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Nasze doświadczenia i kompetencje pomagają Spółkom prowadzić świadomą, przejrzystą i wiarygodną politykę informacyjną. Wiemy jak wzorowo komunikować się z uczestnikami rynku kapitałowego. To kluczowy element pomagający Spółce w przyszłości pozyskać kapitał z giełdy.


LAT
W PR/IR
LATA
W BIURACH
MAKLERSKICH
LATA
W MEDIACH
RAZY
RZECZNIK
SPÓŁEK GIEŁDOWYCH

Grzegorz Grelo Partner

W MakMedia Group odpowiedzialny za kompleksowe kampanie medialne i marketingowe. Karierę na rynku kapitałowym rozpoczął w DM BIG Banku Gdańskiego (obecnie DM Millennium), w którym pracował przez 4 lata. Następnie przez trzy lata pracował w mediach ekonomicznych – w dzienniku Prawo i Gospodarka oraz w portalu Expander. Od końca lat 90 XX w. działa w branży public relations, pracując m.in. w strukturach Prokom Investments, gdzie współtworzył m.in. strategię komunikacji dla inwestycji Miasteczko Wilanów oraz strategię medialną wspierającą zakończony sukcesem udział w przetargach na informatyzację PZU i PKO BP. Dwukrotnie organizował biuro prasowe największego polskiego turnieju tenisowego Idea Prokom Open. Z powodzeniem zrealizował strategie public relations wspierające IPO takich spółek jak: Unima 2000, GF Premium, Elektrotim, Sonel, Prima Moda, ZREMB Chojnice, Ruch Chorzów, Intakus, Navimor Invest, KBJ, JHM Development, Certus Capital, e-Kancelaria. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Prywatnie miłośnik gry w squasha i mól książkowy.

LAT
W PR/IR
LATA
W BIURACH
MAKLERSKICH
LATA
W MEDIACH
RAZY
RZECZNIK
SPÓŁEK GIEŁDOWYCH

Michał Makarczyk-Rodkiewicz Założyciel MakMedia, Partner Zarządzający

Założyciel MakMedia Group. Odpowiada za komunikację strategicznych klientów, zarówno już notowanych, jak i aspirujących do debiutu na GPW. Studiował dziennikarstwo oraz zarządzanie i marketing. W latach 1995-1997 pracował w Banku Inicjatyw Gospodarczych SA i DM BIG BG (obecny DM Millennium). Były dziennikarz m.in. Pulsu Biznesu. Ma na koncie blisko 1000 publikacji o tematyce giełdowej i gospodarczej. Od 2003 r. doradza przedsiębiorstwom w zakresie public i investor relations. W latach 2003-2004 doradca Prezesa Zarządu PKN Orlen ds. media relations. Pełnił funkcję rzecznika prasowego m.in. Wólczanki, Yawalu i Protektora. Prywatnie poszukiwacz militariów, kolekcjoner pamiątek PRL, w tym samochodów z epoki. Uprawia Krav Magę Defendo.

Mariusz Przybylski Senior Account Manager

Od 17 lat zajmuje się komunikacją masową. W 2013 roku jako Dyrektor Biura Promocji i rzecznik prasowy wprowadził PKP CARGO na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie w zakresie marketingu i komunikacji masowej współpracując z wiodącymi bankami inwestycyjnymi na świecie i największymi polskimi biurami maklerskimi. W 2014 roku doradzał przy IPO poznańskiej spółki TORPOL oraz VIGO System z Ożarowa Mazowieckiego. Wcześniej pracował jako PR & IR manager w notowanej na GPW Mennicy Polskiej, gdzie odpowiadał za pełną komunikacje zewnętrzną i relacjami inwestorskimi (ponad 3 lata). Przez dwa lata zajmował się także komunikacją masową w spółce CIECH pracując na stanowiskach od konsultanta do szefa Biura Komunikacji. Zanim trafił do spółek giełdowych przez niemal 10 lat pracował w dziale ekonomicznym dziennika „Rzeczpospolita” - przeszedł drogę od stażysty do wicekierownika tego działu. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Masowej Uniwersytetu Warszawskiego. Pasjonat rynku kapitałowego i inwestowania na GPW. Miłośnik nurkowania.  

Sebastian Krawczyk Account Director

Z rynkiem kapitałowym związany od 2010 roku. Był szefem działu relacji inwestorskich i PR korporacyjnego w jednej z wiodących agencji PR w Polsce. Posiada bogate doświadczenie dziennikarskie - pracował między innymi w dziale ekonomicznym „Rzeczpospolitej", Gazecie Giełdy „Parkiet" i tygodniku „Polityka". Ma na swoim koncie około 800 publikacji prasowych i analiz rynkowych. Realizował również projekty komunikacyjne dla Halifax Bank Of Scotland. Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji strategii IR, komunikacji finansowej i antykryzysowej. Wspierał m.in. takie spółki jak: AB SA, Qumak, Rank Progress, Gekoplast, PEKAES, EO Networks, a także takie firmy jak: Kulczyk Holding, Toyota Bank, Pioneer Pekao Investment Management. Jest pomysłodawcą i autorem pierwszego w Polsce badania” "Trendy w relacjach inwestorskich".

lata w mediach
lata w PR

Kamil Więckowski Junior Account Executive

W MakMedia Group od 2013 roku. Odpowiedzialny za szeroką komunikację z rynkiem, organizację spotkań oraz prace administracyjne. Do jego obowiązków należy również przygotowywanie i pomoc spółkom giełdowym w produkcji informacji inwestorskich. Specjalizuje się w tworzeniu baz danych. Prywatnie miłośnik muzyki i kinematografii.

Błażej Dowgielski Partner

Z rynkiem kapitałowym związany od 2006 r. Pracował w dwutygodniku BiznesPolska, w redakcji ekonomicznej Dziennika, Rzeczpospolitej oraz Gazecie Giełdy Parkiet, w której zajmował się m.in. analizą branży deweloperskiej, motoryzacyjnej oraz rynku NewConnect. Ma na swoim koncie ponad 1 tys. artykułów prasowych, 100 analiz rynku nieruchomości. Obok pracy w obszarze relacji inwestorskich oraz public relations zajmuje się wspieraniem początkujących przedsiębiorców, (w latach 2014-2016 będąc prezesem spółki EastSideCapital, właściciela inkubatora Świętokrzyski Inkubator Technologii S.A., inwestującej w przedsiębiorstwa na etapie start-up). Absolwent Instytutu Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim. Prywatnie fan piłki nożnej i gier komputerowych.