W ramach kontraktu Wykonawca zapewni wsparcie sprzętowe dla Zapasowego Centrum Przetwarzania Danych oraz środowisk wirtualizacyjnych. Gwarantowany czas usunięcia awarii to maks. 12 godzin, a zgłoszenia usterek będą przyjmowane w trybie 24/7/365.
Zgodnie z umową Qumak zapewni wsparcie dla serwerów, macierzy dyskowych, switchy oraz bibliotek taśmowych HPE i systemu operacyjnego. Spółka będzie realizowała zarówno prace reaktywne jak i proaktywne.
– Wiążemy duże nadzieje z częścią naszego biznesu związanego z usługami serwisowymi i utrzymaniowymi. Jest to istotny element strategii opartej na rozwoju outsourcingu. Pozyskiwanie tego typu zleceń zapewnia stabilność przychodów i cash flow, pozwala na wypracowanie satysfakcjonujących marż, a także zwiększa utylizację kadry – podkreśla Wojciech Włodarczyk, p.o. prezesa Qumak S.A.
Podpisana właśnie umowa serwisowa to już drugi tegoroczny istotny kontrakt z KGP. W styczniu Qumak pozyskał od tego samego zamawiającego zlecenie na outsourcing specjalistów m.in. z dziedziny baz danych, serwerów aplikacyjnych, rozwiązań business intelligence czy sieci teleinformatycznych. W ramach zakontraktowanych, minimum 82 tysięcy liczby godzin, specjaliści będą realizowali ogólnopolskie projekty informatyczne KGP.