Audyty wizerunkowe
„Dbałość o wizerunek nie jest lakierowaniem ani polerowaniem zewnętrznego błysku, ale sprawą jakości całej konstrukcji”
Werner Niefer (1926-93), menedżer niemiecki, prezes zarządu Mercedes Benz AG
By stworzyć skuteczną strategię komunikacji lub sprawdzić, czy dotychczasowy sposób komunikowania się z rynkiem kapitałowym jest efektywny należy w pierwszym zacząć od sprawdzenia, jak Wasza firma jest obecnie postrzegana. Sporządzony w oparciu o ankietę przeprowadzoną na reprezentatywnej próbie uczestników rynku kapitałowego audyt stanowi optymalny punkt wyjścia do prac nad polityką informacyjną Spółki. Dzięki stałym, partnerskim relacjom z kluczowymi graczami rynku kapitałowego, nieskrępowanych "biznesową poprawnością", jesteśmy w stanie uzyskać informacje zwrotne niedostępne dla wewnętrznych działów IR.
Badanie opinii rynkowej może obejmować wybrane grupy docelowe (fundusze inwestycyjne, emerytalne, sell-side, inwestorzy indywidualni, media ekonomiczne) lub mieć charakter całościowy. W ramach badania wizerunku oferujemy również kompleksowy przegląd forów dyskusyjnych skupiających inwestorów giełdowych.
Przygotowany materiał zawierać będzie nie tylko kompleksową analizę opinii ankietowanych, lecz również rekomendacje działań.
RAPORT OBEJMUJE:
- Ocenę aktualnej strategii w zakresie relacji inwestorskich
- Ocenę aktualnej strategii w zakresie polityki informacyjnej
- Wywiad w środowisku inwestorskim dotyczącym Spółki i jej branży
- Wnioski, sugestie
- Audyt strony www w zakresie relacji inwestorskich
- Przygotowanie bazy analityków i zarządzających zainteresowanych lub potencjalnie zainteresowanych Spółką
- Ocenę, przez niezależnego analityka rynku akcji, dotychczasowej prezentacji Spółki