NOTOWANIA KLIENTÓW:
  1. Powrót

Drutex z tytułem Superbrands

Drutex znalazł się w gronie najsilniejszych polskich marek, uzyskując po raz siódmy
z rzędu tytuł Superbrands, przyznany przez prestiżową międzynarodową organizację
o tej samej nazwie.

Drutex od wielu lat jest jedną najbardziej rozpoznawalnych polskich marek, cieszących się zaufaniem klientów i partnerów biznesowych na całym świecie. Potwierdzeniem tej pozycji jest tytuł Superbrands, przyznany przez znaną na całym świecie organizację, nagradzającą już od 25 lat najsilniejsze i cieszące się największym zaufaniem marki na świecie. Swoje badania przeprowadza ona w ponad 90 krajach, wyłaniając laureatów na poszczególnych rynkach
i prezentując historie ich sukcesów.

- Cieszymy się z przyznanego nam tytułu, zwłaszcza, że otrzymaliśmy go siódmy raz z rzędu. To najlepsze potwierdzenie, że spójne i konsekwentne budowanie pozycji marki Drutex w Polsce
i na świecie przynosi oczekiwane rezultaty. Dziś Drutex jest synonimem najwyższej jakości
i innowacyjności, a także rzetelności biznesowej. Respondenci docenili również realizowane przez nas od początku istnienia firmy projekty CSR
– mówi Adam Leik, dyrektor marketingu Drutex.

Tegoroczna, 15. edycja konkursu Superbrands, opierała się na szerokim badaniu konsumenckim przeprowadzonym wśród 15 tys. respondentów, a także na opinii ekspertów
z Rady Marek. Oceniali oni pozycję rynkową marki w Polsce, jakość́ produktów lub usług, jakość́ relacji B2B oraz innowacyjność́ i działania CSR. Pod uwagę brali też dynamikę rozwoju marki i jej siłę na tle danej kategorii. 

 

Uroczyste wręczenie tytułów odbędzie się w listopadzie br. w warszawskim hotelu Sheraton.

Zobacz inne aktualności